• Bahasa Melayu
  • English

peta hubungi maklumbalas faq
Search

Prestasi Piagam Pelanggan Bagi Bulan Disember 2022

DISEMBER 2022

Perkhidmatan

Janji

Menepati Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan

Melebihi Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan

 

 

 

Jumlah Perkhidmatan

Jumlah

%

Jumlah

%

 

(Jumlah perkhidmatan disampaikan yang menepati tempoh/ standard yang ditetapkan)

 

(Peratus perkhidmatan disampaikan yang menepati tempoh/ standard yang ditetapkan)

 

(Jumlah perkhidmatan disampaikan yang melebihi tempoh/ standard yang ditetapkan)

 

(Peratus perkhidmatan disampaikan yang melebihi tempoh/ standard yang ditetapkan)

Pengurusan Latihani.     Membangun dan menambahbaik modul/ kurikulum kursus sekurang-kurangnya sekali dalam setahun110000Sesi Pemukiman Modul Latihan Sektor Tanah & Ukur 2023 telah diadakan pada 27-29 Julai 2022 di Hotel Eastin, KL untuk menyelaras program latihan INSTUN tahun 2023. Penyelarasan program latihan INSTUN tahun 2022 telah dibuat secara online.
ii.    Mengedarkan Buku Program INSTUN kepada pelanggan sebelum 15 Disember pada setiap tahun110000

200 Buku Program Latihan Tahun 2023 telah dicetak dan telah diedarkan pada 9 Disember 2022.

Buku Program Latihan tahun 2022 sebanyak 215 naskah telah diedarkan pada 14 Disember 2021.

iii.   Mengedar surat pelawaan kursus kepada pelanggan/ peserta selewat-lewatnya 3 minggu sebelum tarikh kursus1810000

18

  • 18 (BPPT)
iv.   Memaklumkan peserta kursus mengenai pembatalan kursus selewatnya-lewatnya 1 (satu) minggu sebelum tarikh kursus110000

1

  • 1 (BPPT)
v.    Melaksanakan tidak kurang daripada 80% program latihan yang dirancang setiap tahun18 daripada 2281.84 daripada 2218.18

18

  • 18 drpd 22 (BPPT)
vi.   Memastikan kursus tidak dirancang (ad-hoc) yang diadakan setiap tahun tidak melebihi 10% dari program latihan yang dirancang setiap tahun00000
Pengurusan Aduanvii.   Memberi maklum balas kepada setiap aduan dan pertanyaan dalam tempoh selewat-lewatnya (1) hari110000Aduan Awam telah dibuat melalui FB INSTUN pada 6 Disember dan telah menjawab aduan tersebut dalam tempoh 24jam (menjawab di FB INSTUN dan WhatsApp ke nombor pengadu). Aduan yang dibuat adalah mengenai isu longkang tersumbat di Kajang (status selesai).
Pembayaran Bilviii.  Menyelesaikan bil-bil bayaran selewat-lewatnya 14 hari119 Bil dan RM881,471.5410000

Jan – Dis:

1,534 Bil dan

RM 5,198,795.53

Perpustakaanix.     Menyediakan khidmat perpustakaan setiap hari bekerja mulai 8.30 pagi hingga 5.00 petang dan dilanjutkan sehingga pukul 7.00 malam bagi hari yang terdapat program kursus di kampus INSTUN

2 program

(Bilangan pengguna adalah seramai 661 orang)

10000

1) Program Jom Ngaji pada 16 & 30 Disember 2022.

2) Program Gaya Hidup Sihat @Library pada 7, 14 & 21 Disember 2022.  

 

Sebanyak 15 naskhah buku telah dipinjam oleh kakitangan INSTUN pada bulan Disember 2022.

 

Januari – Disember 2022:

40 program

(Bilangan pengguna adalah seramai 6,731 orang)

Skip to content