• Bahasa Melayu
  • English

peta hubungi maklumbalas faq
Search

Prestasi Piagam Pelanggan Bagi Bulan Julai 2022

JULAI 2022

Perkhidmatan

Janji

Menepati Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan

Melebihi Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan

Jumlah Perkhidmatan

Jumlah

%

Jumlah

%

 

(Jumlah perkhidmatan disampaikan yang menepati tempoh/standard yang ditetapkan)

 

(Peratus perkhidmatan disampaikan yang menepati tempoh/standard yang ditetapkan)

 

(Jumlah perkhidmatan disampaikan yang melebihi tempoh/standard yang ditetapkan)

 

(Peratus perkhidmatan disampaikan yang melebihi tempoh/standard yang ditetapkan)

Pengurusan Latihani.     Membangun dan menambahbaik modul/ kurikulum kursus sekurang-kurangnya sekali dalam setahun110000Sesi Pemukiman Modul Latihan Sektor Tanah & Ukur telah diadakan pada 27-29 Julai 2022 di Hotel Eastin, KL untuk menyelaras program latihan INSTUN tahun 2023. Penyelarasan program latihan INSTUN tahun 2022 telah dibuat secara online.
ii.    Mengedarkan Buku Program INSTUN kepada pelanggan sebelum 15 Disember pada setiap tahun0000

Draf pertama Buku Program Latihan tahun 2023 akan dibentangkan dalam Mesyuarat Verifikasi yang dijangka diadakan dalam bulan Ogos 2022.

Buku Program Latihan tahun 2022 sebanyak 215 naskah telah diedarkan pada            14 Disember 2021.

iii.   Mengedar surat pelawaan kursus kepada pelanggan/ peserta selewat-lewatnya 3 minggu sebelum tarikh kursus2510000

25

  • 6 (BUP)
  • 1 (BTM)
  • 18 (BPPT)
iv.   Memaklumkan peserta kursus mengenai pembatalan kursus selewatnya-lewatnya 1 (satu) minggu sebelum tarikh kursus11001100

2

  • 1 (BTM)
  • 1 (BPPT)
v.    Melaksanakan tidak kurang daripada 80% program latihan yang dirancang setiap tahun25 daripada 3375.753 daripada 330.09

25

  • 6 drpd 7 (BUP)
  • 1 drpd 4 (BTM)
  • 18 drpd 22 (BPPT)
vi.   Memastikan kursus tidak dirancang (ad-hoc) yang diadakan setiap tahun tidak melebihi 10% dari program latihan yang dirancang setiap tahun00000
Pengurusan Aduanvii.   Memberi maklum balas kepada setiap aduan dan pertanyaan dalam tempoh selewat-lewatnya (1) hari0000

 

 

 

Tiada Aduan

Pembayaran Bilviii.  Menyelesaikan bil-bil bayaran selewat-lewatnya 14 hari98 Bil dan RM150,177.9610000

Jan – Julai:

708 Bil dan RM1,955,967.48

Perpustakaanix.     Menyediakan khidmat perpustakaan setiap hari bekerja mulai 8.30 pagi hingga 5.00 petang dan dilanjutkan sehingga pukul 7.00 malam bagi hari yang terdapat program kursus di kampus INSTUN

3 program

(Bilangan pegguna adalah seramai 354 orang)

10000

1) Gaya Hidup Sihat @Library (Aktiviti ‘indoor’) pada 20 Julai 2022.

2) Mesyuarat BUP di Bilik Mesyuarat Perpustakaan pada 21 Julai 2022.

3) Persediaan Urus Setia pameran sempena Hari Tanah Negara pada 29-31 Julai 2022 (Perpustakaan dijadikan sebagai pusat pengumpulan bahan pameran).

 

Sebanyak 4 naskhah buku telah dipinjam oleh kakitangan INSTUN pada bulan Julai 2022.

Skip to content